Sider

Jeg har blitt pappa!

Det har vært litt stille fra meg en stund nå.
Det har sin grunn.
Jeg har nemlig blitt pappa!
I går kunne min kjære Kristin og jeg låse oss inn hjemme i vår leilghet, med bittelille Marie en kurv. Etter en uke ved barsel avdelingene på Ullevål sykehus.
Marie ble født 28.1 klokka 20.28 og veide 2228 gram.
Mon tro om ikke 28 er hennes lykketall.




Framover skal jeg være mye hjemme sammen med Marie. Hun er lita, så hun skal ha mat hver tredje time.
Likevel skal jeg holde bloggen oppdatert så godt jeg kan.
Marie er jo ei lita Eurovision-prinsesse,
for termin var 5.februar, så de som vil kan jo regne seg ni måneder bakover til en hygggelig lørdag i starten av mai, og trekke konklusjonen selv.

Kommende lørdag starter Melodifestivalen i Gøteborg, og danseken har sin finale.
Da blir det Eurovison helg i hjemmet vår, godt blandet med amming, mating, bleieskift og kos.




Ingen kommentarer: