Sider

Julegave fra Ukraina: Mary Yaremchuk og sangen "Tick Tock" til Eurovision 2014

I Ukraina er Eurovision formiddags TV, og i dag har de valgt sitt bidrag for Eurovsion 2014. Valget falt på Mary Yaremchuk.
Jeg har prøvd å google for å finne informasjon om henne, men det er heller sparsomt med stoff å finne ,  foreløpig.

Låta "Tick-Tock" er en sånn låt det alltid er en del av i Eurovision. Det skal være ganske mye semmert om denne skulle vinne. På den annen side, Ukraina har så mange venner som stemmer på dem så sisteplass er utelukket. Låta er for god til det.

Denne kvalifiserer seg ganske sikkert til finalen.

Jeg har hørt verre sang live, både fra Kate Perry live og i Eurovision sammenheng. Men noen ny Celine Dion har vi ikke å gjøre med her.
Det er ikke mye smil, frekk mimikk eller annen form for utstråling her synes jeg.

Så for meg blir det hele dessverre litt flatt. Men, du verden det er moro at det nærmer seg Eurovision i gjen.
Og med neste års bidrag til Eurovision fra Ukraina ønsker jeg alle mine lesere God Jul!



Ingen kommentarer: