Sider

Nå kan folk få lov å "ta av" foran scenen


Jeg ser til min glede at det nå er vanlige biletter til salgs som ståplasser til finalen i Oslo Spektrum, og til delfinalene.
Selv er jeg ikke glad i ståplasser og har kjøpt sitteplasser.
Men bare ifjor så vi hvor strenge NRK måtte være med fansen foran scena. De måtte jo true med å hive ut mange når de danset til f.eks Reidun Sæther og Tooji. Det er farlig å reise seg fordi kamerakranene sveiver over publikum, og folk kan risikere å bli halshugget.
Derfor blir det når det virkelig "tar av" litt dårligere stemning enn det kunne blitt.

Slik MGP og ESC er i dag så bør det være lov å få hoppe og danse litt mener jeg.
Samtidig bør de som vil sitte få gjøre det.

Dette er et bra grep fra NRK som jeg gleder meg til å se resultatet av.
Bra at det stående publikummet i år plasseres foran scenen, og ikke bak.
Det fungerte bare sånn delvis i fjor føler jeg. 

Ingen kommentarer: