Sider

Kveldens delfinale bør nytes vertikalt!

Hvordan ser du på Grand Prix? For min del er en Grand Prix kveld en god middag, en god vin og så sette seg i godstolen, eller sofaen og nyte. Lyden er viktig for meg, så lyden tar jeg gjennom stereoen, en Consonance forsterker med Spendor høyttalere. Da blir det både trøkk og luftig lyd som gir godfølelsen når det kommer en god låt.
Noras låt forrige uke er så godt produsert at det føltes som å ha et helt orkester i stua. 
I kveld skal kvelden tilbringes foran TVn sammen med Kristin og hennes mor. 





Kveldens finale vil jeg egentlig anbefale å nyte vertikalt. Hvem har sagt at vi må sitte stille og SE på Grand Prix? Kveldens finale er som skapt til å koble lyden til det beste anlegget du har tilgjengelig, og så skru opp volumet så høyt du tør eller kan.
Så er det å reise seg fra sofan, hive av seg tøflene og hoppe og danse. Rett og slett å la seg rive med. Først da kommer låtene til sin rett.
Sitter du klar, bare for å lytte, kan kveldens delfinale blit litt slitsom for enkelte. Det er mye, som mange vil kalle dunk dunk.
Likevel, jeg elsker dunk dunk, bare settingen er riktig. I kveld blir det derfor viktig å lytte ikke bare med ørene men øgså med føttene og beina. En av låtene kan jeg faktisk ikke greie å sitte stille og høre  på, fordi da blir jeg bare irritert, siden jeg synes låta er for monton, det er Tommy Fredvangs "Make it better". Men vertikalt og dansende med luftgitar kan selv den låta funke.
Her er kveldens låter jeg anbefaler at du nyter vertikalt, og ikke sittende eller horisontalt på sofaen.
Og husk det er damenes aften! Ha en flott Grand Prix fest!


Rikke Normann: Shapeshifter


Minni Oh: You and I


Malin Reitan: Crush



Tommy Fredvang: Make it better


Og trenger du en klinelåt, så kan du jo kose litt til Tom Hells låt: I`ve got you, som synges av Isabel Ødegård. Klinelåta kommer bare litt for raskt, allerede som låt to.


Isabel Ødegård: I´ve got you



Godt valg i kveld! Og ha en god fest! 

Ingen kommentarer: